Εταιρεία χονδρικού και λιανικού εμπορίου τροφίμων, χαρτικών, απορρυπαντικών, ειδών διατροφής, ζήθου, αναψυκτικών, πλαστικών ειδών συσκευασίας καθώς και περιοδικών βιβλίων και συναφών ειδών.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η Συνέργεια Αε είναι εταιρεία η οποία συστήθηκε με σκοπό την εξυπηρέτηση εταιριών στην εκπροσώπηση προϊόντων ho.re.ca.  και retail. Σκοπός μας είναι να γίνουμε ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στους Συνεργάτες μας εταιρίες που διαθέτουν προϊόντα και τους συνεργάτες μας επαγγελματίες και καταστηματάρχες που θέλουν να καλύψουν τις ανάγκες τους για την προμήθεια προϊόντων για μεταπώληση ή χρήση για Παρασκευή προϊόντων προς πώληση.

Διανομές

Η εταιρία μας δεν διαθέτει στόλο οχημάτων καθώς και εγκαταστάσεις καθώς έχει συνάψει αποκλειστικές συμφωνίες διανομής και τιμολόγησης με  3rd part logistic εταιρείες και διανομείς προκειμένου να πετύχει χαμηλό κόστος διακίνησης των εμπορευμάτων προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική λόγο του μειωμένου κόστους κτήσης παγίων και οχημάτων

Παραγγελιοληψία

Οι παραγγελίες φτάνουν στην εταιρεία την στιγμή που καταχωρούνται από τους πωλητές μας μέσω του προγράμματος GALAXY SFA Sales βοηθάει τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν ηλεκτρονικό έλεγχο των πωλήσεων. Το mobility, κρίνεται πλέον απαραίτητο εφόδιο στην καθημερινότητα κάθε πωλητή, καθώς δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να έχει real-time πρόσβαση στην πληροφορία που χρειάζεται με ασφάλεια και αξιοπιστία. Το GALAXY SFA Sales επιτρέπει στην εταιρεία μας, με τη χρήση Smartphoneς να διεκπεραιώνει το σύνολο των εργασιών που πραγματοποιούνται όταν βρίσκονται στον τελικό πελάτη (παραγγελιοληψία, τιμολόγηση, είσπραξη, παραδόσεις κ.α), όπως επίσης και να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες (ιστορικό παραγγελιών, stock, στατιστικά στοιχεία κτλ.) που είναι απαραίτητες ώστε να είμαστε περισσότερο αποτελεσματικοί στη δουλειά μας. Οφέλη από τη χρήση του GALAXY SFA Sales

1. Άμεση αποστολή των παραγγελιών και σημαντική μείωση των χρόνων παράδοσης

2. Ελαχιστοποίηση των λαθών λόγω της αυτόματης καταχώρησης των παραγγελιών, τιμολογίων κτλ.

3. Βελτίωση της αποτελεσματικότητας των πωλητών, μέσω των εργαλείων και των πληροφοριών που τους παρέχονται.

4. Μείωση λειτουργικού κόστους

5. Βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες

6. Ορθολογικότερη διαχείριση των αποθεμάτων

7. Χρήσιμες αναφορές για την πορεία των πωλήσεων και την απόδοση των πωλητών Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται αμεσότητα και ακρίβεια στην εξυπηρέτηση των πελατών

Συνεργασίες

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com